שיטות טיפול

אני רואה את האדם כשלם ולכן שירותי המרפאה האלטרנטיבית מכוונים בצורה שתבטיח טיפול כולל שמטרתו יצירת איזון נפשי וגופני. איזון זה יביא להגברת יכולת הריפוי העצמי שנמצא בכל אחד מאיתנו. מטרתי הינה לתת מענה לכלל בעיותיו של המטופל ולטפל בשורש הבעיה. על מנת להגיע לתוצאות טובות ומהירות יותר אני מטפל בשילוב של שיטות מגוונות, 7-10 שיטות בתוך טיפול אחד. כל מי שפונה למרפאתי מקבל התאמה של שילוב השיטות המתאים לו אישית מתוך מגוון השיטות הללו:

תכנות ביו-אנרגטי (פסיכותרפיה אלטרנטיבית) – שיטה המכוונת לטיפול ושכנוע של אדם בעזרת הרגעה (ללא היפנוזה) וסילוקן של הבעיות. השיטה מאפשרת למטופל יכולת התמודדות עם בעיותיו גם זמן רב לאחר הטיפול. זוהי שיטה ייחודית שפותחה על ידי איגור לב במשך שנים. הטיפול הינו נעים, ללא מגע, מתאים לכל הגילאים ולא דורש שיעורי בית. השיטה יעילה במיוחד לטיפול בבעיות רגשיות (פחדים, דיכאון, חרדות) וכאבים כרוניים.

דיקור סיני – שימוש בסיכות דקות מאוד בנקודות שונות על פני הגוף לשיפור זרימת האנרגיה וטיפול במחלות מגוונת.

ביו-אנרגיה – טיפול ללא מגע, אשר מסלק את הבעיה של המטופל, מחזק את האנרגיה שלו ומאפשר לו להתמודד עם בעיותיו גם בעתיד.

קרני לייזר – אור לייזר בעוצמה נמוכה הפועל על פני העור, ללא אפקט של חימום וללא פגיעה בעור. טיפול רך המעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף הן ברמת התא והן ברמה המערכתית.

שיאצו – שיטה המשלבת מגוון רחב של טכניקות, אשר מובילות לסדרה של לחיצות ומתיחות בחלקי הגוף. במהלך הטיפול המטופל יכול להישאר עם הבגדים עליו.

רפואה מנואלית – שיטה המבוססת על שילוב בין תכניקות של אוסטאופטיה וכירופרקטיקה לטיפול בעמוד השדרה, מפרקים, שרירים וכאבים מסוג אחר. הטיפול הינו עדין ולא גורם לכאבים.

מגנטו-תרפיה – טיפול טבעי ולא פולשני, ללא מגע ישיר, המרפא את הכאב ומעורר את מנגנוני הריפוי הטבעיים של הגוף.

טיפול קרניו סקרלי – טכניקת טיפול אוסטאופטית המתמקדת בעצמות הגולגולת, מפרקי הפנים, עמוד השדרה ועצמות האגן. הטיפול כולל מגע יד מאוד עדין לטיפול בכאבים, חולשה, סחרחורת, נדודי שינה והפרעות קשב. במהלך הטיפול המטופל יכול להישאר עם הבגדים עליו.

סקלפו-תרפיה – שיטת עיסוי באזור הקרקפת.

טיפול אקוסטי (ויטאפון) – טיפול טבעי ולא פולשני על ידי גלי קול, המשפרים את זרימת הדם וזרימת הלימפה באזורים מסוימים.