על איגור לב

איגור לב, נשוי+2, סיים בהצלחה את לימודיו בפקולטה לרפואה ברוסיה בשנת 1982. לאחר התמחות בפסיכיאטריה התחיל לעבוד כרופא פסיכיאטר, מומחה במרפאת כאב ורופא פסיכותרפיסט. בהמשך הוא שימש בתפקיד מנהל מחלקה בבית חולים. בתור רופא קונבנציונאלי איגור לב רכש ניסיון רב בטיפול בחולים פסיכיאטריים וחולים עם בעיות פסיכוסומאטיות ומצבי מתח.

כבר אז איגור לב הרגיש שהטיפול הקונבנציונאלי לא נותן מענה מספק לכלל בעיותיו של החולה. אז הוא החליט להרחיב את אופקיו וללמוד שיטות של רפואה משלימה. הוא עבר מספר השתלמויות בשיטות שונות של הרפואה המשלימה במשך מספר שנים והתחיל לשלב את השיטות הללו יחד עם הטיפולים הקונבנציונאליים.

ההבנה ויכולת לטפל באדם כולו ולא רק בבעיה מסוימת, היכולת להתייחס גם למצבו הכללי ולצרכיו הרגשיים והנפשיים של המטופל, הביאה בהדרגה להתמקדותו של איגור לב בטיפול בשיטות אלטרנטיביות.

איגור לב עלה לארץ בשנת 1991 ופתח מרפאה לרפואה אלטרנטיבית בבני ברק ורמת גן.

ידע רב ומגוון ברפואה קונבנציונאלית ואלטרנטיבית, ניסיון קליני רב וגישתו הפרטנית למטופל הביאה למרפאה לרפואה אלטרנטיבית בבני ברק אלפי מטופלים והצלחות רבות.

המרפאה לרפואה אלטרנטיבית בבני ברק היא שם דבר כבר שנים רבות בתחום הרפואה המשלימה.

אני מאמין

אני מאמין שזו שליחות לעזור ולטפל באנשים. שאיפתי הינה לעזור לכל מי שפונה אלי ומאמין ביכולתי לתת מענה מיטבי לכל אחד ולשפר את מצבו הבריאותי והנפשי. בעיני, טיפול חייב להתחיל מההנחיה לגישה חיובית לחיים, לכן בכל טיפול אני מנסה לשנות את דפוסי החשיבה של מטופלי לחיוביים יותר. מטרתי הינה להעניק תחושת רגיעה ואמונה ביכולת של המטופל לשלוט על חייו. הרי שמהומור, רגשות חיוביים וגישה אופטימית לחיים מתחיל תהליך ההבראה!