המלצות וסיפורי הצלחה

המלצות נוספות:

יוסף, בן 28 מאלעד, סבל במשך שנים מכפייתיות, דיכאון, מחשבות אובדניות ונדודי שינה. "החיים שלי היו נוראים. היה לי קשה להתפלל ובכלל לא יכולתי ללמוד. לא היה לי כוח לקום בבוקר, בקושי יכולתי לעבוד. החיים נראו לי חסרי טעם. כבר לאחר הטיפול הראשון אצל איגור לב הרגשתי טוב יותר. לאחר סדרת טיפולים מצב רוחי השתפר וזכיתי בכוחות חדשים. עכשיו אני מצליח גם לעבוד, גם ללמוד וגם לדאוג למשפחתי. פשוט בלתי יאומן שהחיים יכולים להשתנות כל כך! איזה מזל שמצאתי את איגור לב. הניסיון והידע שלו פשוט הצילו אותי!"

שלמה, בן 45 מבני ברק, סבל מחרדות, דיכאון, ובנוסף גם מכאבי גב חריפים וכאבים בכל הגוף. "כולם מסביב היו בריאים ורק אני סבלתי לבד. זה היה פשוט נורא. הרגשתי רע בכל מצב ועוד הכאבים האלו בגב. כל כך קשה! אבל, כיום אני מרגיש מצוין! הטיפול והיחס של איגור לב היו שונים. החרדות התחילו להיעלם. ולאחר מכן הגיע גם תורם של הכאבים. לא האמנתי למה שקורה לי! הטיפולים שלו כל כך יעילים. אני ממליץ לכולם לא להתייאש ולפנות לעזרה לאיגור לב."

הדסה, 47, בני ברק: "שנים סבלתי מכאבי ראש, ניסיתי את כל הכדורים, פניתי לכל הרופאים. שום דבר לא עזר. רק במרפאה של איגור נולדתי מחדש!."

יוסף, 22, רמת גן: "הפחדים הפריעו לי בהכל. לא הלך לי בלימודים, לא יכולתי להתרכז. הרגשתי שאני זר במשפחה ובישיבה. לא ידעתי מה לעשות. מזל שפניתי לאיגור לב! הוא החזיר לי את הביטחון בעצמי, נתן לי תקווה!"

רבקה, 43, בני ברק: "אין כמו איגור! אני כבר לא סובלת מדיכאונות ופחדים. אני מרגישה חופשיה ומאושרת, נהנית מכל רגע! הוא עזר גם לבני שהיו לו בעיות בריכוז והרטבות לילה."

שמעון, 35, פתח תקווה: "איגור פשוט הציל אותי! חבל שלא שמעתי עליו בעבר. שנים רבות סבלתי מפחדים ודיכאון ובקושי יצאתי מהבית. לא ידעתי שיש פתרון לבעיה שלי לפני שפגשתי אותו!"